1

Téma: Kde si snadno a rychle vytvořit www stránky?

Já doporučuji službu webnode.cz. Umožňuje rychlé a jednoduché vytvoření stránek bez znalostí programování.

Máte zkušenosti s jinou službou? Jak tvoříte své www stránky, pomocí redakčních systému jako Wordpress?

2

Re: Kde si snadno a rychle vytvořit www stránky?

Já jsem spokojený s www.eshop-rychle.cz .I když jsem na počitač laik dokazal jsem se naučit jak v eshopu pracovat a teď už se tím vyloženě bavím.Stojí mě to sice 179 Kč měsíčně,ale nelitují a pro začinající můžu doporučit.

3

Figi napsal:

Já jsem spokojený s www.eshop-rychle.cz .I když jsem na počitač laik dokazal jsem se naučit jak v eshopu pracovat a teď už se tím vyloženě bavím.Stojí mě to sice 179 Kč měsíčně,ale nelitují a pro začinající můžu doporučit.

Za 179 Kč měsíčně je to se vším všudy, tj. i s redakčním systémem, systémem pro e-shop a hostingem? Jaké jsou parametry hostingu?

Děkuji za info.

4

Zdravím,už jsem tu dlouho nebyl.Kté Vaši otázce ,ano v té ceně je  vše kompletně.Cena : 150,- Kč + DPH měsíčně*
Za tuto cenu máte k dispozici :

na výběr 219 grafických šablon pro design Vašeho webu
redakční systém pro plnění webu
hosting - prostor na serveru 500 MB
kompletní eshop - ihned můžete obchodovat
možnost použití vaší vlastní domény 2.úrovně **
1 x emailová schránka, POP, webmail
technická podpora na emailu a telefonu
žádné další skryté poplatky
Snad to bude stačit.S pozdravem Figi a krásne Velikonoce

5

Mefistofeles napsal:

Já doporučuji službu webnode.cz. Umožňuje rychlé a jednoduché vytvoření stránek bez znalostí programování.

Máte zkušenosti s jinou službou? Jak tvoříte své www stránky, pomocí redakčních systému jako Wordpress?